Sunday, April 10, 2011

Mulut Puaka Itu.....

Haaa.. tu dia, Double entry ko!!

Geram, sakit ati, sedih, lucu, geli hati, seronok, benci, meluat.. etc seolah-olah bercampur baur... pada siapa? si mulut puaka....siapa? mulut puaka... M.U.L.U.T. P.U.A.K.A (ha.. siap tolong ejakan lagi...)

Dalam pada aku dok bercuti sakan kat kampung... sampai lah berita yang tak berapa nak menyenangkan kat telinga aku nie... Bukan main ag ko ek? Kalau dah nak jadi Paparazzi sangat tolong buat cerita betol ok... && kalau cerita ko tu keyakinannya 100% ketepatannya... kemukakan bukti... && i'll admit it...takder nak deny lagi dah...

Kalau benda betol aku takde nak kesah sangat... paling-paling aku mendiamkan diri (pernah ker...? kena maki hamun balik ada la...haha)

Aku nak baik ngan sape.. nak kawan ngan sape... nak lepak ngan sape... nak makan ngan sape... nak outing ngan sape... yang ko kesah sangat naper..?

Yang ada masalah, ko ngan dia.. aku tak de masalah pape ngan dia... setel lah sendiri...

p/s: Kalau dah perangai buruk... tak de disiplin... jangan nak salahkan org kalau org tak suka...lu pikir lah sendiri (bak kata Nabil)

No comments:

Post a Comment